نوع سند : شورایینوع مستغله : دوبلکسوام بانکي : نداردنماي ساختمان : آجرنما
آدرس : مازندران، رویان، محدوده رویان

خرید ویلا سنددار در شمال

نقد مشاور املاک موسوی: نظر مشاورین املاک موسوی در خصوص خرید این ویلا این است که،چنانچه ویلایی با این مشخصات میخواهید فرصت را از دست ندهید چرا که با توجه به امکاناتی که دارد ونیز بلحاظ قرار گیری جغرافیایی و قیمت مناسب، میتواند گزینه مناسبی هم در زمینه سرمایه گذاری و هم استفاده شخصی باشد.
در ابتدا به بیان ویلا می پردازیم: این ویلا در استان مازندران و شهر بندری نوشهر،حد فاصل جنگل زیبای سی سنگان و شهر توریستی رویان و نور قرار گرفته است و هر آنچه از برندهای معروف که مد نظر باشد در این محدوده قابل دسترس میباشد.
نزدیکی این ویلا با دریا و جنگل زیبای سی سنگان و دریاچه آویدردر حاشیه جنگل سی سنگان از یک سو و جنگل و پارک و آبشار زیبای آب پری، از سوی دیگر، بر امتیازات این ویلا می افزاید.
با توجه به استقبال مردم عزیزمان از شمال کشور خصوصا مازندران، این نقطه از استان دارای جایگاه خاصی میبلشد.ساحل زیبای پایتخت ساحلی ایران، شهر نور، یکی دیگر از موهبات الهی را به رخ میکشاند.و با توجه به آزاد سازی ساحل دریا و کارهای عمرانی دیگر،از جایگاه خاصی در شمال کشور دارا میباشد.
وجود بازار سنتی ماهی فروشان و بازار بزرگ روسها در شهر زیبا و توریستی رویان،همه و همه در همین محدوده واقع شده است.
این ویلا دارای۳ خواب و ۲ مستر میباشد.دارا بودن سند و جواز ساخت و پایانکار، همچنین شهرکی بودن ویلا،وجود آبنما و یک استخر از دیگر امتیازات این ویلا بوده که هرکدام در جای خود مورد بحث بوده و نمیتوان آنها را نادیده گرفت.
گروه مشاورین املاک موسوی با توجه به سابقه کاری چندین ساله خود در امر مسکن،میتواند راهنمای بی عیب و نقصی برای شما خریداران عزیز و محترم باشد و این مهم را بر خود افتخار میداند.

 

خرید ویلا دارای سند در مازندران