نوع سند : شورایینوع مستغله : دوبلکسوام بانکي : نداردنماي ساختمان : ترکیب سنگ و چوب
آدرس : مازندران، رویان، محدوده رویان

خرید ویلا دوبلکس در فراشکلا

نقد مشاور املاک موسوی: خرید ویلای مورد بحث،میتواند یکی از گزینه های خوب جهت استفاده شخصی و سرمایه گذاری تلقی شود،چراکه در یک شهرک خوب و بنام و آرام با نگهبانی ۲۴ ساعته،و فضای سبز خوب،متریال عالی قرار دارد.
مضاف اینکه نزدیک دریا بوده و فاصله آن تنها ۳ دقیقه تا دریا میباشد. از دیگر مزایای این ویلا که میتواند یک خرید خوی و مطمئن تلقی شود وجود جواز ساخت است.این ویلا با دارا بودن یک خواب و سرویس بهداشت در طبقه پایین میتواند گزینه خوبی برای افراد سالمند خانواده باشد.
وجود ۲ خواب و مستر در طبقه بالا و یک تراس عالی،همچنین دید کامل به سالن از طبقه بالا،گویای معماری خاص این بناست.همانطور که در تصویرمشاهده میکنید در نمای ساختمان از ترکیب سنگ و چوب بهره برده شده واین خود زیبایی آنرا دو چندان میکند.
این ویلا در محدوده بین سی سنگان زیبا ،دریاچه ارواح و جنگل و آبشار زیبای آب پری واقع شده. وجود چند غذاخوری و فروشگاه در نزدیکی آن از دیگر محاسن آن میباشد.
نکته بسیار مهم آنست که فاصله آن تا تهران از جاده زیبای هراز در آمل و کندوان در چالوس به یک مقدار میباشد. .
در طراحی آشپزخانه از کابینت ام دی اف در متراژ بالا بهره برده شده و گاز توکار و هود شیشه ای و سقف کاذب، از دیگر امتیازات آشپزخانه میباشد. در طبقه پایین در قسمت پذیرایی یک شومینه گازی وجود دارد همچنین در سرمایش آن یک کولر گازی استفاده شده است.
در مجموع این ویلا یکی از گزینه های عالی جهت خرید مطمئن میباشد و این،پیشنهاد گروه مشاورین املاک موسوی به شما خریدار عزیز است.

خرید ویلا در رویان