نوع سند : سند تک برگنوع مستغله : دوبلکسوام بانکي : نداردنماي ساختمان : سیمان سفید
آدرس : مازندران، نوشهر، محدوده سی سنگان

خرید ویلا ۲۰۰ متری ۳ خوابه

نقد مشاور : بی گمان همه دوست دارند ملکی که از مشاورمیخرند بی غل وغش بوده و مدارک آن کامل باشد، این ویلا نمونه بارز یک ملک بی غل وغش است،چرا که دارای سند تک برگ میباشد.
بکر و دنج بودن ویلا از دیگر امتیازات آن میباشد.این ویلا،دارای پبخاری گازی روشن و ۱ دستگاه کولی اسپلیت میباشد. دارا بودن یک خواب در طبقه پایین،میتواند برای اشخاص مسن یک مزیت محسوب شود.
هپچنین وجود۲خواب در طبقه بالا بهمراه تراس با ویوی خاص،از دیگر امتیازات خوب این ویلاست.
این ویلای نیم پیلوت ، در حد فاصل جنگل زیبای سی سنگان و شهر زیبای رویان قرار گرفته و نزدیکی به دریا از دیگر امتیازات آن میباشد.همانطور که گفته شد فاصله ویلا تا دریا کمتر از چند دقیقه است.
این ویلا، از غرب به شهرهای چالوس و نوشهر، و از سمت شرق به شهرهای نور و رویان،منتهی میشود.
وجود جاده زیبای چالوس در غرب مازندران،و جاده زیبای هراز در شرق این استان، دو تا از راههای خوب دسترسی این ویلا از پایتخت میباشد و جالب است بدانید که بلحاظ مسافت،این دو جاده زیبا به این ویلا تقریبا یکسان میباشد.
منطقه زیبا و رویایی ونوش،مدتهاست که سرمایه گذاران و خوش نشینان زیادی را بسوی خود کشانده است.وجود ۲ تراس یکی در طبقه پایین و دیگری در بالا ونزدیکی به زمین ورزشی از امتیازات خوب این ویلاست.
ویلای مذکور، جدا از اینکه میتواند یک مکان خوب برای استراحت آخر هفته ای به همراه خانواده باشد میتواند یک سرمایه گذاری عالی هم تلقی شود، چرا که در جایی قرار گرفته که همچنان جای رشد داشته و میتواند ارزش افزوده خوبی بهمراه داشته باشد.
گروه مشاورین املاک موسوی بر خود میبالد که بتواند در این راستا گامی موثر برایتان بردارد.
تلفن مشاور : ۰۹۱۱۳۲۱۳۱۰۰ مهندس موسوی