نوع سند : شوراییوام بانکي : ندارد
آدرس : مازندران، نور، حومه نور

خرید زمین سند دار شورایی در نور

نقد مشاور: حتما برای بعضی افراد پیش آمده که میخواهند بدانند آیا میتوانند با مبلغ پایین صاحب یک زمین بزرگ با یک سوِئیت شوند یا نه. در جواب این دسته از افراد باید بگوییم بله این امکان وجود دارد،فقط باید بخواهید،همانطور که از قدیم گفته اند “جوینده،یابنده است.” .
این زمین در شهر نور،روستای خوریه میباشد و داخل این زمین یک سوئیت ۶۰ متری با امکانات قانونی گاز و آب وجود دارد.دورتادور این زمین دیوار کشی بوده و دارای یک دروازه ماشین رو میباشد.
شایان ذکر است این منطقه بسرعت در حال پیشرفت بوده و این میتواند یک سرمایه گذاری عالی بحساب آید این زمین قابل تفکیک به ۴ قواره بوده ومیتواند یک مجموعه بحساب آید..
منطقه زیبای نور و چمستان با چشم اندازهای زیبا و بی بدیل خود با وجود سد زیبای الیمالات و جنگل زیبای آن از دیرباز مورد توجه گردشگران و سرمایه گذاران عزیز بوده و هست.
، وجود جنگل زیبای کشپل در نزدیکی آن و نیز جنگل نور همجوار با چمستان،جلوه خاصی به این منطقه بخشیده است،بطوریکه هر ساله شاهد ورود گردشگران و طبیعت دوستان زیادی به این منطقه هستیم.
این زمین، در منطقه نور و روستای زیبای خوریه همیشه زیبا قرار دارد،
این روستا نزدیک به جاده زیبای هراز -آمل میباشد بنابراین دسترسی آسانی به تهران داشته و گزینه خوبی برای عزیزان پایتخت نشین خواهد بود..
با توجه به موقعیت قرارگیری آن در اقلیم خوش آب و هوا،و منطقه بکر،گزینه خوبی برای خرید و همچنین سرمایه گذاری خواهد بود.
تلفن مشاور : ۰۹۱۱۳۲۱۳۱۰۰ مهندس موسوی.