نوع سند : سند دارنوع مستغله : دوبلکسوام بانکي : نداردنماي ساختمان : سیمان سفید
آدرس : مازندران، رویان، محدوده رویان

خرید ویلا دوبلکس سنددار

نقد مشاور :ویلایی که میخوام به شما معرفی کنم یکی از ویلاهای خوبه که هم بلحاظ ساخت و هم بلحاظ مدارک عالیه. در ساخت آن از بهترین متریال استفاده شده،چون کاملا شخصی ساز بوده و تاییدیه مهندسی دارد.کابینت و شیرآلات آن نصب میباشد،دارای یک شومینه در پذیرایی طبقه پایین و یک شومینه در طبقه بالا است.
،زمین با ۳۵۰ متر بوده،کف ویلا جملگی سرامیک و ویلا در یک شهرک که تماما تهرانی نشین میباشند واقع شده است.یک سوئیت ۶۰ متری برای نگهبانی۲۴ ساعته در نظر گرفته شده و در ساخت شهرک ،از یک درب ورودی ریموت کنترل ماشین رو بهره برده شده است
کل شهرک ۱۶ قطعه بوده که تمامی آن ساخته شده، بنابراین از سکوت همیشگی برخوردار میباشد.ساخت این ویلا در سال ۹۳ به اتمام رسیده ولی مجددا به شکل امروزی بازسازی کامل شده است.
با توجه به باز گشایی آزادراه چالوس-تهران ،از جایگاه و موقعیت خاصی برخوردار میباشد و این بر کسی پوشیده نیست بنابراین میتواند یک سرمایه گذاری خوب و مطمئن با ارزش افزوده بالا تلقی شود.
این شهرک در حد فاصل جنگل زیبای سی سنگان تا رویان همیشه زیبا قرار گرفته، و وجود دو جنگل زیبا در این دو نقطه، همچنین نزدیکی به دریا،مراکز خرید،و دیگر امکانات تفریحی و توریستی،جایگاه خاصی به این شهرک داده که انصافا نمیتوان آنها را نادیده گرفت.
وجود ۳ خواب ومستر در طبقه بالا و یک خواب در طبقه پایین، باغچه زیبا و فضای مناسب شهرک هم از دیگر امتیازات این ویلاست.
، اگر بدنبال یک خرید عالی هستید بما اعتماد کنید و مطمئن باشید که از این اعتماد پشیمان نخواهید شد،گروه مشاورین املاک موسوی با چندین سال سابقه درخشان،تضمین این ادعاست..
تلفن مشاور : ۰۹۱۱۳۲۱۳۱۰۰ مهندس موسوی