نوع سند : شوراییوام بانکي : ندارد
آدرس : مازندران، چالوس، محدوده چالوس

خرید زمین سند دار در چالوس

وضعیت ملک : قطعه ۱۵جهت فروش
نقد مشاور : اگر بدنبال یک زمین خاص با ویوی عالی و قیمت مناسب هستید حتما از این زمین دیدن فرمایید.با نگاه اول به منطقه،متوجه خواهید شد که این نقطه بشدت در حال رشد بوده،ضمنا نزدیکی به شهر ودسترسی آسان به کلیه امکانات شهری از دیگر امتیازات عالی آن میباشد.
همانطور که گفته شد این زمین در شهر چالوس ، خیابان آیت الله غفاری و همجوار با رینگ ۲۰ متری واقع شده و تمامی انشعابات شهری از قبیل آب،برق،گاز و تلفن، از کنار زمین رد شده است.
کل قطعات این شهرک ۶۸ پلاک بوده که بالغ بر ۲۰ پلاک آن احداث بنا شده و این خود میتواند گویای یک سرمایه گذاری خوب و مطمئن باشد چون با ساخت هر سازه در این قطعات، بر ارزش دیگر قطعات اضافه خواهد شد.
منطقه زیبای چالوس با چشم اندازهای بی بدیل خود در شمال کشور،همچون نگینی میدرخشد.نزدیکی آن به دریا،بر ارزش آن افزوده است.
وجود چند هتل بزرگ و لوکس کشور،همچنین چندین فروشگاه مطرح وبرند معروف پوشاک و رستوران دراین شهر و اطراف آن،حاکی از رشد چشمگیراین منطقه بوده و خریداران و سرمایه گذاران را به این سو سوق میدهد.
نزدیکی به جاده زیبا و بی نظیر چالوس -کرج و دسترسی آسان به تهران با وجود جاده جدید در حال احداث تهران-شمال،بطور حتم بر قیمت آن تاثیر بسزایی میگذارد و این بر هیچ کس پوشیده نیست.
وجود مرداب زیبای هسل در ابتدای جاده چالوس ،بر جمعیت توریست منطقه افزوده و نزدیکی اندک آن به دریا و جنگل،از دیگر امتیازاتی است که به سادگی نمیتوان از آنها دل کند.
شهر زیبای چالوس از دیرباز،بدلیل اقیلم خوش و نزدیکی به پایتخت،همچنین مردمان خونگرم و قابل احترامش،همیشه مورد توجه عموم بوده و با توجه به کارهای زیر بنایی انجام شده در سالهای اخیر و پتانسیل های موجود،میتواند یک مکان عالی برای جذب سرماگذاران تلقی شود. .
بنا بر مطالب گفته شده ،اگر بدنبال یک خرید استثنایی با قیمت پایین و مزیت بالا هستید،به پیشنهاد گروه مشاورین املاک موسوی توجه فرمایید که یقینا از این فرصت پشیمان نخواهید شد.
تلفن مشاور : ۰۹۱۱۳۲۱۳۱۰۰ مهندس موسوی .