نوع سند : سند دارنوع مستغله : تریبلکسنماي ساختمان : سنگ
آدرس : مازندران، رویان، محدوده رویان

خرید ویلا ۴ خوابه در رویان

نقد مشاور از املاک موسوی:
ما بر این باوریم که برای خرید بهتر باید دید بهتری نسبت به آن داشته باشیم،مثلا استان مازندران را درنظر میگیریم این استان با توجه به قرارگیری در شمالی ترین نقطه کشور عزیزمان، بی شک یکی از خوش آب و هواترین استان کشورمان محسوب میشود،
این استان از غرب به استان گیلان و یکی از راههای مهم ارتباطی به پایتخت میباشد، مازندران از شرق به استان گلستان متصل میباشد.
از دیگر دسترسی های این استان به مرکز،میتوان به دیگر جاده های مهم ارتباطی نظیر جاده بی نظیر و زیبای جاده چالوس از غرب،و جاده های هراز و فیروز کوه از شرق نام برد.
در بین شهرستانهای مازندران، شهرستان نوشهر، با وجود قرار گیری در مجاورت دریا و کوه و جنگل،و شالیزارهای زیبا، همچنین دارا بودن پتانسیل های موجود در این شهرستان به لحاظ کمی و کیفی، همیشه یکی از انتخاب های مطمئن سرمایه گذاران بئده و هست.
آیتم های دیگری که میتوان به آن اشاره کرد وجود جنگل زیبای سی سنگان و جنگل ارواح و همچنین سد خاکی آویدر میباشد که همگی در فاصله چند کیلومتری از این ویلا قرار دارند.
وجود چند برند معروف جهانی از یک سو،و چند غذا خوری معروف از سوی دیگر بر امتیازات این ویلا می افزاید.
ساخت این ویلا ،با بهترین متریال بوده، و با اینکه از دریا تنها ۳۰۰ متر فاصله دارد،دارای یک استخر سر پوشیده در داخل ساختمان میباشد که برای تفریح و ورزش عالی بوده و این میتواند نیاز روحی و جسمی هر انسانی را تامین کند.
وجود یک آلاچیق در حیاط برای صرف چای و استراحت، از دیگر امکانات این ویلا میباشد،
در ضمن این ویلا دارای یک سوئیت مجهز و مجزا میباشد و این باعث میشود که در صورت نبود شما در شمال ، خصوصی بودن ویلای شما همیشه پابر جا بوده و مهمانان عزیز میتوانند از فضای سوئیت استفاده نمایند.
وجود لوازم شیک با مبلمان عالی از دیگر امتیازات این ویلا میباشد.

قیمت ویلا در رویان