نوع سند : شورایینوع مستغله : دوبلکسوام بانکي : نداردنماي ساختمان : مدرن
آدرس : مازندران، رویان، محدوده رویان

تعداد خواب: ۴
تعداد مستر : ۳
تعداد سرویس بهداشتی ایرانی : ۱
کفپوش: فول سرامیک
گرمایش: شومینه،لوله کشی شوفاژ انجام شده

خرید ویلا مدرن

 

نقد مشاور املاک موسوی:

شاید با نگاه اول به این ویلا، فکر کنید که چطور میشود صاحب آن شد، ما به شما کمک میکنیم که صاحب یک ویلای رویایی در شمال کشور شوید، منطقه ای بکر و خوش اقلیم.
همانطور که گفته شد ویلای مذکور،در شمال کشور، استان مازندران،شهر زیبا و توریستی نوشهر واقع شده، نزدیکی این ویلا به جنکل و دریا، با ویوی خاص، باغچه و آبنما، همچنین روف گاردن با ویوی عالی، چشم هر بیننده را نوازش میکند.
این ویلا ، تقریبا در فاصله ۴۰۰ متری از دریا قرار گرفته، و دسترسی به جنگل معروف سی سنگان و سدخاکی آویدر،کمتر از ۵ دقیقه میباشد.
همانطور که میدانیم، سی سنگان،کمترین فاصله بین دریا و جنگل را داراست، یعنی دو موهبت الهی، که با کمتر از یک دقیقه قابل دسترس و استفاده است.
همجوار با این دو موهبت الهی، یک سد زیبای دوست داشتنی، بنام سد خاکی آویدر قرار دارد که همه ساله پذیرای توریست های زیادی میباشد که از امکانات رفاهی آن لذت میبرند.
حال بر میگردیم به ویلای مورد بحثمان: این ویلا نوساز بوده و در ساخت آن از بهترین متریال استفاده شده. نور گیر بودن این ویلا در قسمت شرقی همراه با طلوع خورشید، کم نظیر میباشد.
یکی دیگر از امتیازات این ویلا، وجود ۴ خواب و ۴ مستر میباشد.روف گاردن با چشم انداز دریا و جنگل از دیگر آیتم های خوب این ویلاست.
وجود یک باغچه با آبنمای عالی و درختان پالم و گونه های گیاهی آبی ،از دیگر چشم نوازهای بی بدیل این مجموعه است که نمیشود از آنها دل کند.
با تمام این تفاسیر ،خوشحال خواهیم شد که شما را صاحب چنین ویلای رویایی کنیم.

خرید ویلا در منطقه ونوش