نوع سند : سند دارنوع مستغله : دوبلکسوام بانکي : نداردنماي ساختمان : آجرنما
آدرس : مازندران، رویان، محدوده رویان

خرید ویلا جواز دار در سیاهرود

نقد مشاور املاک موسوی : همه ما برای خرید ویلایی که در آن سکونت دائم نداریم دایل و اولئیت هایی داریم که در اینجا به بعضی از آنها اشاره میکنیم :
دسترسی آسان از مکان سکونت دائم به محل قرارگیری ویلا، خوش اقلیم بودن،قرارگیری امکانات رفاهی و گردشی در نزدیکی ویلا،سرمایه گذاری خوب و مطمئن همراه با ارزش افزوده قابل قبول و …
ویلایی که به شما معرفی شد در یکی از خوش آب و هوا ترین استانهای کشور پهناور و عزیزمان یعنی شمال قرار دارد.
مازندران، این استان سرسبز و توریستی، از دیر باز مورد توجه سرمایه داران و سرمایه گذاران بوده و هست واز این میان شهرهای نور و نوشهر هم از این قاعده مستثنی نبودند.
این ویلا در محدوده بین این دو قرار گرفته و قرارگیری آن در یک شهرک خوب و بنام،با نگهبانی ۲۴ساعته،به امتیازات آن می افزاید.
شهر زیبا و بندری نوشهر با وجود خطوط زمینی و هوایی با مرکزایران،تهران ازیک سو و وجود پایتخت ساحلی ایران، شهر زیبای نور از سوی دیگر میتواند این ویلا را در زمره ویلاهای خوب منطقه قرار میدهد.
وجود چند برند معروف پوشاک و غذاخوری و نیز بازار ماهی فروشان وبازار بزرگ روس در رویان همچنین جنگل و آبشار زیبای آب پری در نزدیکی این شهرک،میتواند خریدار را بسوی یک خرید خوب سوق دهد،
مضاف اینکه ویلا دارای سند و جواز ساخت بوده و در ساخت آن از بهترین متریال استفاده شده است.وجود ۶ دستگاه کولر اسپلیت،با اسباب و اثاثیه کامل و مبلمان عالی و نمای آجری کار شده در ساختمان،از دیگر امتیازات ویلاست که نمیتوان آنها را نادیده گرفت.
زمین ۳۶۰ متر در سند بوده و با مشاعات ۴۲۰ متر میباشد.این ویلا دارای ۳ خواب و ۲ مستر است و در یک شهرک با تقریب ۳۰ قطعه و فاصله تا دریا تقریبا ۵ دقیقه میباشد.
با توجه به افزایش قیمت روز افزون ملک در شمال، این یکی از گزینه های خوب و مطمئن جهت خرید میباشد و گروه مشاورین املاک موسوی بر خود میداند تا این مهم را به مشتریان خود اطلاع رسانی نماید.

خرید ویلا جوازدار در رویان