نوع سند : سند دارنوع مستغله : تریبلکسوام بانکي : نداردنماي ساختمان : مدرن
آدرس : مازندران، رویان، محدوده رویان

خرید ویلا تریبلکس نوساز در رویان

نقد مشاور: همه ما خواهان ملکی هستیم که هم بلحاظ مدارک شسته رفته باشد و هم بلحاظ ساخت حتی الامکان بی عیب و نقص باشد،ملک مذبور این خصوصیات را دارا بوده واز نظر فاصله تا دریا ۵ دقیقه و تا جنگل ۱۰ دقیقه میباشد.
این ویلا دارای سند و جواز ساخت بوده و با دارا بودن استخر و جکوزی،روف گاردن با ویوی عالی،پارکینگ مسقف،همچنین ۴ خواب و ۶ سرویس بهداشت، و سیستم گرمایش از کف،در زمره ویلاهای خاص منطقه قرار گرفته است.
قرارگیری ویلا در نزدیکی دریا و جنگل،همچنین قرارمراکز خرید سنتی و تجاری در فاصله کمی از آن،میتواند به خریدار کمک کند تا دید بهتری از خرید داشته و به یک خرید خوب و مطمئن ترغیب شود.
وجود جادههای زیبای کندوان درغرب و هراز در شرق مازندران با فواصل تقریبا یکسان از ویلا میتواند آیتم خوبی برای این خرید باشد.
جنگل و سواحل زیبای سی سنگان و دریاچه آویدر در فاصله چند کیلومتری از این ویلا میباشد و این موهبت های الهی چیزی است که نمیتوان از آنها چشم پوشید.
در ساخت این ویلا از بهترین متریال استفاده شده و ویلا در یک منطقه خوش آب و هوا و دنج قرار گرفته است.
اگر بدنبال یک خرید خوب و عالی هستید به شما خریدار عزیز پیشنهاد میکنیم که بما اعتماد کنید.گروه مشاورین املاک موسوی بر این باور است که سود در خرید خوب و مطمئن است.

خرید ویلا تریبلکس در شمال