نوع سند : سند داروام بانکي : ندارد
آدرس : مازندران، رویان، محدوده رویان

خرید زمین در کمربندی ونوش رویان

نقد مشاور: بی گمان همه خریراران عزیز،بدنبال خریدی بی عیب و نقص بوده و دلشان میخواهد که مالی را که میخرند بدون هیچ دغدغه ای بتواند در آن احداث بنا نمایند،این زمین با وجود سند و جواز ساخت، میتواند گزینه بسیار عالی برای اینگونه از متقاضیان محترم بوده تا بتوانند آنچه را که در ذهن دارند همان نقشه را در زمین پیاده کنند.
لازم بذکر است کنار این زمین، یک قواره ۳۲۰ متری سند دار دیگر هم وجود دارد که آنهم در معرض فروش میباشد واین بدرد کسانی میخورد که بخواهند نقشه ساخت بزرگی را در این شهرک احداث نمایند و از باغچه بیشتری بهره ببرند.
بی شک اگر چنین زمینی در یک شهرک خوب و آرام با دو ورودی مجزا، یکی با درب ریموت کنترل و دیگری با یک درب ماشین رو جهت ورود مصالح ساختمانی برای ساخت ویلا، میتواند این زمین داخل شهرک را در زمره زمینهای خوب منطقه قرار دهد.
توضیح آنکه یک زمین ۶۰ متری هم برای نگهبانی شهرک در نظر گرفته شده.است. فاصله دریا تا شهرک ، حدود ۵ دقیقه وتا جنگل حدود ۱۰ دقیقه میباشد. فاصله جنگل زیبا و بی نظیر سی سنگان و جنگل زیبا و دلربای آب پری ،تنها کمتر از ۱۰ کیلومتر از این شهرک میباشند.
این شهرک کلا ۱۴ پلاک بوده که ۹ تای آن ساخته شده، بنابراین خرید آن میتواند یک سرمایه گذاری خوب، بی نقص، عالی و مطمئن باشد.
گروه مشاورین املاک موسوی،با تجربه چندین ساله خود، افتخار معرفی ملکهای بی عیب و نقص را در منطقه داشته و از این نظر بخود میبالد.

خرید زمین در رویان