نوع سند : شوراییوام بانکي : ندارد
آدرس : مازندران، نوشهر، انارور

خرید زمین در انارور

نقد مشاور املاک موسوی: اگر بدنبال یک زمین خاص با ویوی عالی جنگل و قیمت مناسب هستید حتما از این زمین دیدن فرمایید.با نگاه اول به منطقه،متوجه خواهید شد که این نقطه بشدت در حال رشد بوده،ضمنا دو کله بودن ملک با قابلیت تفکیک به ۲ قواره مجزا و بر عالی از دیگر امتیازات عالی آن میباشد.
همانطور که گفته شد این زمین ۲ بر بوده و متراژ هر کدام از این برها ،تقریبا ۱۷ متر است که به ۲ کوچه مشرف میباشد.
منطقه زیبای انارور در شهرستان بندری و زیبای نوشهر با چشم اندازهای بی بدیل خود،همچون نگینی میدرخشد.نزدیکی آن به منطقه چلک زیبا،بر ارزش آن افزوده است.
وجود چند هتل بزرگ و لوکس کشور،همچنین چند فروشگاه مطرح وبرند معروف پوشاک درنزدیکی آن،حاکی از رشد آن منطقه بوده و خریداران و سرمایه گذاران را به این سو سوق میدهد.
نزدیکی به جاده زیبای چالوس و دسترسی آسان به تهران با وجود جاده جدید در حال احداث تهران شمال،بطور حتم بر قیمت آن تاثیر بسزایی میگذارد و این بر هیچ کس پوشیده نیست. وجود یک غار زیبا در نزدیکی آن ،بر جمعیت توریست منطقه افزوده و نزدیکی اندک آن به دریا و جنگل،از دیگر امتیازاتی است که به سادگی نمیتوان از آنها دل کند.
اگر بدنبال یک خرید استثنایی با قیمت پایین و مزیت بالا هستید،به پیشنهاد گروه مشاورین املاک موسوی توجه کنید که یقینا از این فرصت پشیمان نخواهید شد.

خرید زمین در نوشهر