نوع سند : در دست اقدامنوع مستغله : هم کفوام بانکي : نداردنماي ساختمان : سیمان سفید
آدرس : مازندران، رویان، محدوده رویان

خرید ویلا دو خوابه سنددار در مازندران

نقد مشاور:

با سلام و احترام خدمت همراهان همیشگی.
ویلایی که اکنون به شما معرفی میکنیم دارای۳۳۰متر زمین و ۱۴۰ متر بنای نیم پیلوت میباشد.این ویلا ۲خوابه بوده ودارای ۱شومینه در طبقه پایین است.،
فاصله آن تا جاده اصلی تقریبا ۸۰۰ متر و تا دریا تقریبا ۱۰۰۰ متر است. این ویلا چند سال ساخت بوده اما بازسازی شده و در یک کوچه دنج قرار گرفته است..
دارای تراس با چشم انداز عالی بوده،حیااط سازی و فضای سبز آن عالی و فضای پارگینگ مناسبی دارد،،چاه آب و منبع آب دارد..
این ویلا در حد فاصل سیسنگان زیبا و رویان قرار دارد.سواحل زیبای سیسنگان با جنگل بینظیرش از یک سو و جنگل و آبشار زیبای آب پری از سوی دیگر امتیاز خاصی به این ویلا بلحاظ موقعیت داده است.
نزدیک به شهر بوده و دسترسی به امکانات تفریحی توریستی در فاصله کمی از آن قرار دارد. و کلیه انشعابات آن نصب و قانونی بوده و اقدام به سند هم شده،وجود چند برند شیک و معروف در نزدیکی آن،از امتیازات خوبی ست که این ویلا برخوردار است. .
دریاچه آویدر، همجوار با سیسنگان، یک مکان خوب تفریحی با چشم انداز بی بدلیل و دریاچه ارواح در نزدیکی آن از جمله مکانهای بکر منطقه بوده و چشم هر بیننده را نوازش میدهد، همه این زیبایی ها در فاصله چند کیلومتری از این ویلا قرار دارند و این یک فرصت خوب برای خرید این ویلا میباشد.
نوشهر، این شهر بندری و توریستی،از دیرباز مورد توجه گردشگران و سرمایه گذاران بوده و هست و این ویلا از نظر تقسیمات کشوری در این شهرستان قرار دارد.
وجود خطوط زمینی و هوایی با تهران از یک سو و بندر فعال و استراتژیک نوشهر از سوی دیگر بر اهمیت این شهرستان افزوده ، تا آنجا که در حال حاضر جزء مناطق ویژ اقتصادی میباشد، بنابراین خرید این ویلا، جدا از استفاده شخصی، میتواند یک سرمایه گذاری خوب و مطمئن تلقی شود.
گروه مشاورین املاک موسوی ، شما را در این راه یاری نموده و بر خود وظیفه میداند تا آنچه در توان دارد درشناسایی منطقه به همراهان همیشگی و محترم خود اقدام نماید.
تلفن مشاور: ۰۹۱۱۳۲۱۳۱۰۰ مهندس موسوی