نوع سند : شورایینوع مستغله : هم کفوام بانکي : نداردنماي ساختمان : سنگ
آدرس : مازندران، نور، محدوده چمستان

خرید ویلا نوساز در چمستان

نقد مشاور:
حتما برای بعضی افراد پیش آمده که میخواهند بدانند آیا میتوانند با مبلغ پایین صاحب یک ویلای نوساز شهرکی شوند یا نه. در جواب این دسته از افراد باید بگوییم بله این امکان وجود دارد،فقط باید بخواهید،همانطور که از قدیم گفته اند “جوینده،یابنده است.” .
این ویلاداخل شهرک بوده،با نمای کاملا سنگ و تراس عالی با سراهی های زیبا. انشعابات آن در شرف گرفتن است و با همین شکل ،به این قیمت عرضه میگردد.
این ویلا در شهرکی که تقریبا ۱۵ قواره از آن ساخته شده،قرار دارد و این در حالیست که هنوز چندین قواره از آن باقیمانده و این میتواند یک سرمایه گذاری عالی بحساب آید چرا که با ساخت هر ویلا در پلاک های باقیمانده،به ارزش این ویلا افزوده خواهد شد.
منطقه زیبای چمستان با چشم اندازهای بی بدیل خود با وجود سد زیبای الیمالات و جنگل زیبای آن از دیرباز مورد توجه گردشگران و سرمایه گذاران عزیز بوده و هست.
، وجود۴ ستون سنگی در ورودی ساختمان با نمای کامل سنگ، جلوه خاصی به این سازه نوساز بخشیده است.سقف درون ساختمان کناف کاری شده و در آشپزخانه از کابینت ام دی اف بهره برده شده است.
این مجموعه، شخصی ساز بوده و در ساخت آن از بهترین مصالح استفاده شده است.این ویلا در منطقه آهودشت و روستای زیبای سالده علیا قرار دارد،
فاصله آن تا جاده ،تنها ۴ دقیقه بوده و نزدیک به جاده زیبای هراز -آمل میباشد بنابراین دسترسی آسانی به تهران داشته و گزینه خوبی برای عزیزان پایتخت نشین خواهد بود..
با توجه به ساخت و موقعیت قرارگیری آن در اقلیم خوش آب و هوا،و منطقه بکر،گزینه خوبی برای خرید و استفاده شخصی، همچنین سرمایه گذاری خواهد بود.
تلفن مشاور : ۰۹۱۱۳۲۱۳۱۰۰ مهندس موسوی.